Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bemutatkozás

 2013.05.09. 21:20

Sokáig úgy gondoltam, hogy a szex élvezete az csak kevés nő kiváltsága, erre biztosan születni kell. Igyekeztem a szexben az együttlétet, a lelki oldalt élvezni, beletörődve, hogy szökőévente egyszer van hüvelyi orgazmusom, az is épp csak olyan kellemesen bizsergető érzés, de korántsem olyan fenomenális valami, amitől ordítani tudnék. Azt gondoltam, hogy persze, könnyű a férfiaknak, hiszen számukra mindig kielégüléssel jár az aktus, nem számít, hogy van-e előjáték, hogy milyen hangulatban vannak. Irigyeltem őket.

Ma már egyáltalán nem irigylem a férfiakat. Harmincas éveim közepén megtörtént az áttörés, felfedeztem a saját szexualitásom. Ami korábban többéves orgazmus-adagnak számított, azt ma már egyetlen aktus során élem át, és lényegesen intenzívebben, mint azelőtt bármikor. Végre átélhettem, hogy milyen az, amikor ténylegesen a mennyekben érzem magam a szextől, amikor az egész testem görcsbe rándul a gyönyörtől, és amikor az aktus végén már levegőért kapkodok, mint egy kiadós cardio-edzés után.

Hogy mi történt? Lényegében semmi különös. Egyszerűen csak sikerült felébreszteni a bennem szunnyadó szexistennőt. Hiszem, hogy minden nőben benne van. Azóta igyekszem megosztani tapasztalataimat nőtársaimmal, akik hozzám hasonló cipőben járnak.

Kihez szól a blog?

  • Azokhoz a nőkhöz szeretnék elsősorban szólni, akik még nem fedezték fel saját szexualitásukat. Talán még nincs is meg bennük az igény arra, hogy felfedezzék, mert azt gondolják, hogy nekik ennyi jutott. Szeretném meggyőzni őket, hogy ez nem így van. Azt gondolom, hogy a fentiek alapján hiteles példaként szolgálhatok számukra, hiszen én is évtizedekig törődtem bele abba, hogy nem tudom maradéktalanul élvezni a szexet.
  • Azokhoz is szeretnék szólni, akikben már feléledt az igény arra, hogy tegyenek valamit a szexuális életük minőségéért. Remélem, hogy számukra is sok hasznos tanáccsal, tapasztalattal tudok szolgálni.
  • Bár a blog elsősorban nőkről, nőknek szól, természetesen szívesen látom a férfi olvasókat, hozzászólókat is. Előre elnézést kérek tőlük azért, hogy a blog szemlélete nőközpontú, ugyanakkor szeretném hangsúlyozni, hogy nem vagyok feminista emancipunci (talán az írásaimból ez ki is derül majd). Hiszem, hogy ha egy nő élvezi a szexet, az a férfi számára is örömet okoz, így közvetve a férfiak is sokat profitálhatnak az itt megosztott tapasztalatokból, s talán ők is tanulhatnak néhány apró, hasznos trükköt, technikát.

Az elmúlt években a saját tapasztalatok gyűjtése mellett nagyon sok időt töltöttem hasonló témájú internetes oldalak (személyes élmények) tanulmányozásával, illetve sok nővel és férfival folytattam beszélgetést, levelezést, tapasztalatcserét a szexualitás témájában. Mindezen tapasztalatok alapján született meg ez a blog.

Nem csak szexuális technikákat kívánok megosztani, hanem sokat foglalkozom a női szexualitás lelki oldalával is, ugyanis tapasztalataim alapján a szex élvezete „fejben” dől el. A pszichológiai tényezők megértése és elfogadása pedig hozzásegít ahhoz, hogy megváltoztassuk hozzáállásunkat saját testünkhöz, szexualitásunkhoz.

A bejegyzések egy készülő könyv alapját képezik, amelyet a későbbiekben szeretnék majd nyomtatásban is megjelentetni (kiadók jelentkezését várom :) ). Jelenleg körülbelül 20 bejegyzést (könyvfejezetet) tervezek, amelyek egy része már teljesen készen, vagy egyelőre csak vázlatosan vár publikálásra. (Ez egyelőre csak tervezet, menet közben még várhatóan módosulni fog.) Szívesen fogadok minden ötletet, javaslatot, véleményt, kritikát – akár hozzászólás, akár e-mail formájában.

ebresztoszexistenno@gmail.com

Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://szexistenno.blog.hu/api/trackback/id/tr35291960
süti beállítások módosítása